منتدى سيف الله مجدي الرسمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى النجم سيف الله مجدي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك

كاتب الموضوعرسالة
ayoubjaa

المساهمات : 20

ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Empty
مُساهمةموضوع: ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك   ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Icon_minitimeالأربعاء يونيو 20, 2012 8:04 am

[center]ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Scaled.php?server=858&filename=gifvll

احم احم ,, بسم الله

ازيكم ازيكم انا جاى ارغى عندكم ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S11

اهلين بأجمل اعضاء واصحاب وزوار ..موضوع النهاردة عن مممم ..ندخل دوغورى فى الموضوع ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Biggrin

انتى يابت يامزه والنبى لهزك هزه هع هع هع

بس اخرك هاتيه وفى الكوبايه رجعيه هع هع هع

دى المفروض اغنيه من فيلم جديد حاليا بالاسواق

اسمه لقد وقعنا فى الفخياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Biggrin يؤ قصدى انتهت المحاولة

للفنانه يسرا والاخت مى عزو
ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Biggrin وجيم اوفر

ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Images?q=tbn:ANd9GcSE2zUUubxcLo_wp3xj68ahJmk0pnY9xBTcRDM8uf9TE4rx8ykXhA

بجد انا مش عارف الانحدار فى الذوق العام ده جالنا من انهى داهية .. ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S15

الناس بقت بتسمع الحجات دى اللى بيسموها اغانى ودندندش وبربش

ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Images?q=tbn:ANd9GcTYAeyNx0Ea4TEoAtTSJkYTOiM1ItSmtHvlBOQu1P8RuQ4vCGnARg

وبتتمزج اوى كانه فن ..الله عليك يابرعى

افتكرت فضلت اضحك والدموع .نزلت اوى و جريت اوى ..وحشتنى ايامك اوى

مين اللى بتغنى دى ؟؟؟ كتير ميعرفوش

انما قول لحد من الاغانى التافهه دى يقولك ..ده فلان ابن علان

فى شغلى بدخل نغمات وقرأن وبرامج على الموبايلات

واحد محترم دخلى بيقولى انا عاوز البوم منير الاخير والاهم عاوز اغنيه الحشيشة الفستك

ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Images?q=tbn:ANd9GcRFokViYoEl-_oqSrmz8ingEH9jpasp_2tepyWfzg4vLUNVl4obhg

فقولتله بالنسبه لمنير فـ اى اغنية تلاقيها عندى ..اما الحشيشة الفستك دى هدورلك عليها على النت

ومش عارف بئا دى هلاقيها فى موقع ولا فى غرزه ههههه ولا وانا بحملها يتقبض عليا هههه

بصراحه انا عارف ان لولا اختلاف الازواق والكلام الكتير ده

انما بجد اغانى واسامى اغانى ورتم وتوزيع بيئه ومستفذ

انما انا عرفت اسم واحد عامل اغنيه ..أسمة باين زوكة العياط هههه واغنيته اسمها باين اربعه واحد ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S14

ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Images?q=tbn:ANd9GcTJFfwfPNmigGeWAmiJZ_I7INvumLhxBLZX0mYtanj_cwe83Gdz

حتى يسرا ومى عز الدين .. ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S03
يعنى لما هيما ولا كنزى
ولاد اخويا يكونو معايا والاعلان ده بالاغنية يجى ويقولولى يامحمد يعنى
ايه مزه وهزه وحقى برقبتى واصلك خيش وقش ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S13

اقولهم اية بالله عليكم

ضيفو الى علمكم ان الشكرمون طاخ فى الترالولىياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Biggrin ..قالتله فى الفيلم متعدش الكلام التافة ده قدام الولد
ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S02

قالها مهو بيتفرج عليه وبيشوفو فى التليفزيون وعلى الاقل الترلولى ارحم من الطشت قالى ([size=9]فيلم الكيف
)

انما دلوقتى اى حد عاوز يعمل اغنيه يقول فيها اى كلام بيعمل

واهو كله ياكل عيش

وطبعا محدش يقولى هو ده الفن الشعبى ..انا اعرف ان الشعبى يعنى زحمه يادنيا زحمة عدوية ..كتاب حياتى حسن الاسمر او حكيم ..
او او كتير اوى

واللى يدايقك ان تلاقى البلد كلها بتردد الاغنيه وعاوزاها نغمات على الموبايل ههه

ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S12

اومال فين اللى بيسمعو اليسا ومنير عمرو ..ولا انا وحدى فى الغيبوبة
ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S14

الخلاصه انى عاوز اقول ان الذوق انحدر فى كل حاجه من الاغانى للافلام وهيتنقل للملابس وللكلام والافعال

يعنى خلاص بدل عفاف راضى ومحمد فوزى وماما زمانها جايه توت توت قطر زغنوط

هنعلم العيال انتى يابت يامزه والنبى لهزك هزه بس م عارف ايه ؟؟؟ واصلك خيش واش ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S10 بجد انا بتفقع من الذوق ده والكلمات البيئه دى..

انا اسف ..ده رأى فرد واحد اللى هو انا ..ولا ليه اى لزمه يمكن اكون غلط يمكن اكون صح
ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S14
انما الحقيقه ..انى بفضفض معاكم ..يعنى مش عاوز حد يزعل منى ..لانى عارف ان كتير من الناس بتحب الاغانى دى ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S15

ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك Images

بجد انا بسمع الاغانى دى بتجنن وبشوف العربيات مشغلاها والبنات بتغنيها
..مممممم اومال فين كل المفروض مرفوض اثبت للعالم انك موجود .. فين سيمبلات
اليسا واغانيها فين هانى شاكر وعمرو دياب وانغام وشيرين وجنات...الناس دى
خلاص ولا ايه

كل واحد ياخد اغنيه زى الزفت ويزود عليها خبط ورزع ودش دش ويقولك دى جى كمبوره ومن توزيعى ..انبى اتنيلو

للاسف

الاغانى اللى زى دى ..وباء وهيصيب اطفالنا والجيل الجديد ..ده لو مكنش صاب كل الناس زى منا شايف

وعلى رأى الشاعر الكبير
ياغزال الليل طال ليلى ..من هجر الاحبة هع اتقطع حيلى هههههه

ايييييييية تعبت من الكتابة ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك S11 انما قبل ممشى حابب اجيبلكم جملة الفيلم فى النهاية ؟

انما الامم الاخلاق مابقيت .. فان هم ذهبت اخلاقهم ذهبوا

دمتم بود

[/size]
[/center]

ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ياحلو بانت لبتك .. اول مادابت قشرتك